Avatar billede fjorbak Forsker
15. marts 2005 - 21:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Norton firewall hvordan fjernes den

Hej gutter

Jeg ville godt have fjernet Nortons sikkerhedspakke og antivirusprogram hvordan gøres dette, jeg bruger Win XP incl sp 2
nogen gode råd, sikkerhedspakken er fra TDC

jan
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 21:38 #1
Gå ind i kontrol panelet og ind under tilføj / fjern programmer, der ligger de, og kan afinstalleres derfra ;)
Avatar billede fjorbak Forsker
15. marts 2005 - 21:53 #2
Ha Ha så let er det ikke der er ikke noger at se der som antyder programmet, så havde jeg gjort det, desværre

jan
Avatar billede anoz Nybegynder
15. marts 2005 - 23:02 #3
Hvis du har en cd til programmet så prøv at smid den i - jeg mener, at du her har mulighed for at vælge uninstall...

Har selv haft fjernet norton internet control et par gange pga problemer med det og SP2, men kan ikke huske om jeg smed cd'en i for at afinstallere...

- anoz
Avatar billede levich Nybegynder
15. marts 2005 - 23:22 #4
Avatar billede fjorbak Forsker
17. marts 2005 - 17:31 #6
Kære alle sammen, i må undskylde med da intet virkede efter forskellige for søg blev maskinen formateret. og de svar som først kom efter 23.00 desværre kom senere blev opgaven ikke løst på jeres svar.

Jan
NB men tak for opmærksomheden.
Avatar billede fjorbak Forsker
17. marts 2005 - 17:31 #7
trækker tilbage