Avatar billede jensfrisk Nybegynder
12. marts 2005 - 12:29 Der er 6 kommentarer

undertekster på film så de bliver der.

Hejsa ville gerne lige høre om der ikke var nogen der kendte et godt program til at ligge undertekster på film, så de bliver der, vis man brænder filmen ud.... Tak på forhånd
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
12. marts 2005 - 14:02 #1
Noget af det bedste: Adobe Encore, kan klare helt op til 32 forskellige sproglag!
...og så er deb nem at redigere underteksterne i.
Avatar billede jensfrisk Nybegynder
12. marts 2005 - 15:49 #2
jamen hvad vis man har hentet nogen undertekster et eller andet sted, fx. en sub fil... kan den også bare smide den på så den bliver på filmen??
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
12. marts 2005 - 16:00 #3
Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med en "sub fil", men har du en tekstfil med indgangstid, tid på skærmen, og selve teksten så er den lige klar til en import!
Avatar billede jensfrisk Nybegynder
12. marts 2005 - 16:20 #4
det er en fil hvor alle underteksterne er, hvor det så skal på en film...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
13. marts 2005 - 12:37 #5
Ja, men det siger jo intet om hvilket format teksten ligger i.

Læs mere her: http://www.adobe.dk/products/encore/main.html
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2005 - 08:22 #6
Jensfrisk>> Det er ulovligt at hente undertekster på nettet, da de er beskyttede af copyrigt. Det er derfor også ulovligt at spørge om dem her på eksperten.dk

Du bedes derfor lukke spørgsmålet med det samme.

Mvh.

FCS/Coadmin