Avatar billede lynelektriker Nybegynder
10. marts 2005 - 19:57 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til et word dok.

Jeg har nogle filer, som jeg har genskabt ved hjælp af
GetDataBack da de var blevet slettet(desværre)
nu ligger landet sådan at jeg har fundet filerne, men de er beskadiget, det kommer kun nogle mærkelige tegn der kommer frem når jeg vil åbne filerne med word, kan de reddes.
jeg er villig til at sende en af word dok. hvis der er nogle som kan redde dem
Med Venlig Hilsen
Bjarke Buus
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2005 - 20:12 #1
send lige til stigers at stofanet .dk - udskift at med snabel a
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
10. marts 2005 - 20:34 #2
lukket
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
10. marts 2005 - 20:36 #3
ok
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. marts 2005 - 21:03 #4
ehmn det må da være en bug i exp.dk som gør at man kan hive dobbelt point hjem?
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
10. marts 2005 - 21:12 #5
hvad mener du ???
Avatar billede soenderskov Seniormester
10. marts 2005 - 21:20 #6
at du har accepteret dit svar 2 gange til dig selv på 2 forskellige tidspunkter
Avatar billede soenderskov Seniormester
10. marts 2005 - 21:21 #7
og er det egentlig ikke stigers der skal have points nu når han hjælper dig?
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
10. marts 2005 - 21:26 #8
det kan jeg da godt se, men så må i jo lige hjælpe mig lidt, det er første gang jeg er her på siden
sorry, hvis jeg har trådt nogle over fødderne
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2005 - 21:28 #9
soenderskov> han fik at vide han ikke måtte have 2 åbne spørgsmål, så han lukker det ene - det andet er her: http://www.eksperten.dk/spm/598977

og så skal jeg jo ikke have point for en hjælp jeg ikke kunne give  ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2005 - 21:29 #10
lynelektriker> det er ok - soenderskov havde bare ikke set det andet spørgsmål :)
Avatar billede soenderskov Seniormester
10. marts 2005 - 21:44 #11
ahh oki er jo heller ikke let for os andre når der ikke står andet :-D
Avatar billede soenderskov Seniormester
10. marts 2005 - 21:45 #12
lynelektriker har du så sandelig heller ikke... :-) og velkommen til
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
10. marts 2005 - 21:50 #13
tak for det, tænkte på når jeg har brugt mine point, kan man så ikke stille flere spg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2005 - 22:54 #14
Jo da - du kan svare på spørgsmål - ellers får du 5 point om dagen.