Avatar billede kimgr00 Nybegynder
07. marts 2005 - 16:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukke wap på tlf.

Er der en komando i wml der svare til JS self.close(). Altså så programmet man ser wml med lukker på tlefonen.
Avatar billede olebole Juniormester
08. marts 2005 - 11:41 #1
<ole>

Hvis det, du ønsker, er advarsels-dialogen, self.close() udløser, så tror jeg ikke, den kan fremprovokeres på en telefon  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede kimgr00 Nybegynder
08. marts 2005 - 20:19 #2
Det er ikke det jeg vil. Jeg vil bare gerne have den lukker programmet og afbryder forbindelsen.
Avatar billede janegil Nybegynder
11. marts 2005 - 12:45 #3
Så trykker du da bare på den røde knappen på telefonen. Som bruker blir jeg hysterisk hvis en webside av noe slag kobler av telefonen min, booter PC'en, tenner kaffemaskinen min eller lignende.

Hvorfor vil du gjøre dette? Some kind of practical joke?
Avatar billede kimgr00 Nybegynder
11. marts 2005 - 16:21 #4
Nej det er ikke en practical joke. På en simes skal men ind i en meny der efter skal men ned i bunden for at kunne lukke wap programmet. Det er dette jeg gerne ville undgå.
Men det ser ikke ud til at dette kan lade sig gøre. Lukker spørgsmålet.