Avatar billede mansa Nybegynder
26. marts 2001 - 14:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genstarter når CDROM-drevet åbnes

Nogle gange, men ikke altid, genstarter min PC, når jeg forsøger at sætte en ny CDROM i drevet.
Er der nogen der kender forklaringen på dette?
Avatar billede powell Nybegynder
26. marts 2001 - 14:17 #1
Det kan være, at du bruger så meget strøm under funktionen at du på den måde rester CPU\'en.

Tjek efter om din strømforsyning kan levere den effekt din PC, har brug for.
Avatar billede dalab Nybegynder
26. marts 2001 - 14:19 #2
Det er nok den CD som du sætter i der har en fejl eller en mystisk autorun.....?
Avatar billede engrob Nybegynder
26. marts 2001 - 14:28 #3
Jeg læste faktisk i et blad om en der ringede til teledanmark support fordi han ikke kunne forstå hvorfor computeren genstartede hvergang han prøvede at åbne cdromdrevet. Det undrede lidt supporteren, der til sidst spurgte om han ikke trykkede på den knap der sad lige under drevet, men manden spurgte om man ikke skulle trykke på den knap der stod \"ræsæt\" på. Kunne det være der dit problem ligger?
Avatar billede zhark Nybegynder
26. marts 2001 - 14:44 #4
Tror mere på en løs forbindelse og ville tjekke det og evt. geninstall Win (altså uden formatering)!
Avatar billede mansa Nybegynder
19. april 2001 - 13:21 #5
Jeg har ikke tjekket for løse forbindelser, men opgraderet til ME. Det hjalp!