Avatar billede k-man Nybegynder
01. marts 2005 - 10:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Equation er forsvundet..

Hey!

Jeg sidder her med et meget underligt problem? Jeg skal til a lave nogle opgaver i word og skal bruge funktionen equation men det er der ikk noget der hedder?? Har næsten lige fået ny computer, men på den gamle med lige nøjagtig samme office pack så lå equation der?? Hmm er der nogle der kan hjælpe mig med det problem?? Er det et plugin til word man kan hente?

Mvh, Jesper..
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
01. marts 2005 - 10:56 #1
Nej det er en del af installationen. Men desværre ikke standardinstallationen, så de fleste får den ikke installeret.

Du skal finde din Office CD frem og så skal du sætte den i drevet. Såfremt du har automatisk afspillelse, vil den komme frem med en dialogboks, hvor du skal vælge 'Tilføj eller fjern funkjtioner'.
Så vælger du 'Vælg avanceret tilpasning af programmer' og finder 'Equation Editor' under' Office-værktøjer'. Så er det bare at læne sig tilbage og lade den installere...
Avatar billede k-man Nybegynder
01. marts 2005 - 11:03 #2
årh hvor lækkert.. var lige bange for jeg ik kunne få lavet mine opgaver.. he he.. tusinde tak for hjælpen! ;)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
01. marts 2005 - 11:06 #3
Så lidt - rart at kunne hjælpe.