Avatar billede kodak Mester
28. februar 2005 - 20:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

messenger alert søges

Jeg søger et program der sender beskeder LAN som vor alles gamle Winpopup (fra win98) og det nyere winmessenger, Jeg ønsker bare et program der sender beskeder til en anden bestemt computer på hustes LAN netværk der når man skriver viser den teksten hos modtageren i en alert.

jeg sender: Fejl
Han modtager: Fejl

modtageren må bare ikke kunne se at det er en på LAN nettet der skriver, det skal se ud som om at det er hans computer der skriver fejl.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 20:32 #1
Avatar billede kodak Mester
28. februar 2005 - 21:41 #2
det virker jo ikke hvordan skulle det virke?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 21:44 #3
man søger efter netværket, og det kommer op i højre side, der efter dobbelt klikker man bruger, og skriver til ham, der kommer blot en pop-up på skærmen..
Avatar billede kodak Mester
28. februar 2005 - 22:43 #4
skal man have noget specialt før det virker?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 22:45 #5
ja, adgang til et netværk feks...??
Avatar billede kodak Mester
28. februar 2005 - 23:05 #6
jeg kan ikke få det til at virke jeg har XPprof mogtageren har XP eller win98 men jeg han ikke engang finde der hvor man kan skrive det ind
Avatar billede kodak Mester
06. marts 2005 - 23:18 #7
Jeh ar adgang til nettet og netværket men jeg kan jo ikke skrive til nogle
Avatar billede kodak Mester
13. maj 2005 - 10:50 #8
Hmm trist får nåsten aldrig svar