Avatar billede madsrasmussen Nybegynder
28. februar 2005 - 14:05 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

mads er her

mads
Avatar billede grafitti Nybegynder
28. februar 2005 - 14:06 #1
ja ja ja
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. februar 2005 - 14:07 #2
grafitti - pas på med at lægge et svar hvis han tildeler dig point, så bliver du anmeldt for snyd.
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. februar 2005 - 14:10 #3
Hej Mads
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. februar 2005 - 14:11 #4
tråden er hermed anmeldt for point snyd.
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2005 - 14:23 #5
madsrasmussen / grafitti: Ret mig hvis jeg tager fejl, men er formålet med dette at overføre point fra din gamle bruger "grafitti" til din nye bruger "madsrasmussen"? I så fald er dette ikke tilladt, hvilket også klart er beskrevet i reglerne for Eksperten.

Ignoreres denne besked vil begge brugere blive deaktiveret.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede keysersoze Guru
28. februar 2005 - 14:25 #6
ah... det må vel være omvendt - at overføre point fra den nye bruger "madsrasmussen" til den gamle bruger "grafitti" :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. februar 2005 - 14:26 #7
tror mere det er fordi grafitti brugeren er løbet tør for point, så han har oprettet en ny for at give sin gamle bruger lidt point.
Avatar billede grafitti Nybegynder
28. februar 2005 - 14:27 #8
ja det er det
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2005 - 14:32 #9
keysersoze: Korrekt, skrev forkert ;)

grafitti: Det er som bekendt ikke tilladt det du har gjort. Derfor bedes du venligst returnere de 200 point til brugeren "madsrasmussen" og derefter lukke den sådan så du ikke har 2 brugere, hvilket jo heller ikke er tilladt. I det nye spørgsmål bedes du venligst linke til dette spørgsmål så folk ved hvorfor du gør det.
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. februar 2005 - 14:40 #10
LOL og så indrømmer knægten det. Ja det er vist nok til at bliver bannet.
Et er uvidenhed. Men at helt bevist og direkte bryde de regler for brugen af exp, som man har accepteret - er direkte dumt.

De er her http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Men ok kan godt forstå at du kan nå at glemme dem på de ti dage du har været her...  *_*
Avatar billede grafitti Nybegynder
28. februar 2005 - 14:55 #11
http://www.eksperten.dk/spm/595468 så nu har jeg gjordt det og går det ikkk igen ;)
Avatar billede grafitti Nybegynder
28. februar 2005 - 14:59 #12
håber det er godt nok
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2005 - 15:01 #13
Fint. Jeg har lukket "madsrasmussen".

Det kunne være du så lige skulle smutte forbi http://www.eksperten.dk/regler.phtml og læse reglerne igen så det ikke sker igen ;)
Avatar billede grafitti Nybegynder
28. februar 2005 - 15:07 #14
ja gør jeg nu  heee
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. februar 2005 - 15:19 #15
Det var godt.
Velkommet til :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. februar 2005 - 15:20 #16
Velkommen* sku' der stå...
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. februar 2005 - 15:26 #17
Btw Snowball, er der ikke noget mærkeligt med karmasystemet?
Ikke at jeg er tilhænger af det, så har det da fint hvis det er "i stykker".
Feks http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=doggy82&option=karma
Den siger bare "Der er ingen resultater der passer til din forespørgsel"... hmm..
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2005 - 16:59 #18
doggy82: Jo, det virker ikke helt som det plejer. Går ud fra at Admin arbejder på det.