Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2005 - 20:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærmstørrelse på bærbar

Hej jeg har kig på Dells nye 9300 notebook - med 17" skærm
- hvor meget betyder skærmstørrelse for strømforbruget på en bærbar (sammenlignet med en 15")

Har du links til nogen der testet det/ egne erfaringer ???
Avatar billede frikadunse Nybegynder
02. marts 2005 - 14:58 #1
Jeg har en medion life med en 17 tommer skærm, og jeg har kun strøm til ca. 2 timer. Det betyder enormt meget, og jeg kan mærke forskel på, om jeg lader den slukke for skærmen efter 5 minutter eller ej. Det andet der selvf. har en del at sige, er hvilken processor der er i. Sørg for at købe en processor som understøtter stepping altså de processorer man kalder mobile.

(Skærmen er for øvrigt alt den manglende batteritid værd! Det er lækkert at der er plads til menuer i siderne og kode eller andet i midten!!)

/Niels
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2005 - 13:57 #2
Tak for kommentaren

Jeg købte dells inspiron 9300 med 17" Truelife skærm batteritid mellem 4 1/2 og 3 timer. Og jeg er godt tilfreds