Avatar billede k-man Nybegynder
26. februar 2005 - 15:59 Der er 2 kommentarer

Hjælp til valg af ny mus til bærbar?

Hey folkens..

Jeg står og skal bruge en ny mus til min bærbar, så ville høre om i måske kunne hjlpe mig?

Den skal være trådløs da jeg hader alle de ledninger!

Det er kun en jeg skal bruge her hjemme da jeg ikke tager musen med mig.

Det kunne være fedt hvis det bar er et USB-stick(? ved ikke lige hvad det er de hedder, men håber i forstår ellers så spørg).

Jeg spiller ikke lige så meget på min bærbar, så det har ikke den store betydning.

Har kigget lidt på Logitech MX-1000 da den er med laser, og det synes jeg da er meget fedt. Men der er desværre bare laderstation med. Så overvejer lidt om det har den store betydning.

Så hvis i havde nogle bud ville det være dejligt.

På forhånd tak, mvh. Jesper
Avatar billede sharkman Nybegynder
26. februar 2005 - 23:49 #1
Hej Jesper.
Jeg bruger en Labtec Optical Mouse. Det er en trådløs USB mus, hvor USB antennedelen til computeren ligger gemt i et hulrum under musen, når du ikke bruger den.Et lækkert produkt, som jeg varmt kan anbefale. Og så kan jeg endda se, at prisen er næsten halveret i forhold til, da jeg købte min for 1½ år siden.. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40138
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. marts 2005 - 21:08 #2
Der kommer vist ikke flere bud, så måske er det på tide at lukke spørgsmålet..
:-D