Avatar billede futurefreak Nybegynder
25. februar 2005 - 11:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Et godt Diasshow generator software

Hej E

Kender i et godt program som kan generere et diasshow til PC som så senere skal brændes over på DVD/CD-Rom?

Der skal gerne kunne lægges effekter og lyd samt tekst mm. ind på billederne og justeres efter eget ønske. Findes det?

Hvad kan i anbefale?
Avatar billede AnyFellow Mester
25. februar 2005 - 11:46 #1
Microsoft PowerPoint?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
25. februar 2005 - 11:55 #2
Open Office er ok - og ganske gratis....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. februar 2005 - 12:19 #3
PhotoStory 3 for Windows:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx
(Gratis tillæg til din XP)

CD Slide Show Generator:
With this PowerToy you can view images burned to a CD as a slide show.
http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/SlideshowPowertoySetup.exe
(Gratis tillæg til din XP)
Avatar billede thorkilry Nybegynder
26. februar 2005 - 01:32 #4
Avatar billede futurefreak Nybegynder
26. februar 2005 - 13:34 #5
kfisker >>
Powerpoint? Hvad kan det? Det er jo også dyrt at anskaffe!

maxweb.dk >>
Open Office kender jeg ikke.

majsmarken >>
Takker for links. Vil kigge på det, men tror ikke programmet kan nok til det jeg ønsker.

Thorkily >>
Kan ikke finde "Vision".

Alle >>
I må gerne kende programmet og vide hvad det kan. Bla. mulighed for at tilføje flere lydfiler og justere effekt/visning af hvert enkelte foto.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. februar 2005 - 14:00 #6
"tilføje flere lydfiler og justere effekt/visning af hvert enkelte foto." -> det ka' PhotoStory 3 for Windows - prøv det alligevel... Jeg har 'leget' med det om oplevet de ting som du ønsker. Dog ikke det sidste med at få det på CD/DVD ...
Avatar billede thorkilry Nybegynder
26. februar 2005 - 23:07 #7
Avatar billede futurefreak Nybegynder
27. februar 2005 - 11:22 #8
majsmarken >>

Tak for dit svar, men har du et andet link end MS eller ekstern link til hvor jeg kan downloade PhotoStory 3?
Avatar billede futurefreak Nybegynder
27. februar 2005 - 12:10 #10
majsmarken >>
Tak for dit sidste link - det kunne jeg bruge :-)
Avatar billede futurefreak Nybegynder
31. marts 2005 - 13:52 #11
Skal vi lukke spm?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. april 2005 - 07:18 #12
... når jeg har lagt [svar] - som her...