Avatar billede srirajan Nybegynder
23. februar 2005 - 13:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Netværkskablet er ikke tilsluttet.

Hej!!

min internet virker ikke...
Ved min LAN forbindelse siger den, at den ikke kan finde et netværkskabel.... hvad kan der være sket??
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2005 - 13:21 #1
gå ind i netværksforbindelser. Højreklik på forbindelsen og vælg "aktiver" hvis muligt. Ellers skal du prøve at højreklikke på forbindelsen og vælge "reparer"
Tjek også lige om dit netværksstik sidder ordentligt i maskinen
Avatar billede srirajan Nybegynder
23. februar 2005 - 13:27 #2
jeg har prøvet det med at højreklikke på forbindelsen og har prøvet at aktivere, så siger den stadig at netværkskabel ikke er tilsluttet,. med firewall, men jeg har ikke prøvet at "reparer" ja mit netværkstik sider meget fint.
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2005 - 13:41 #3
Prøv lige reparer.

Deaktiver windows firewall. Og hvis det virker og du har en anden firewall så lad windows firewallen være deaktiveret
Avatar billede srirajan Nybegynder
23. februar 2005 - 13:49 #4
okay jeg går hjem og prøver sådan....
men da jeg havde firewall før, så virkede den jo.....
jeg kommer straks.....
Avatar billede miniandersen Nybegynder
23. februar 2005 - 15:27 #5
det er 99 % sikkert det er din firewall.. havde samme porblem her hjemme da min mor også ville på nettet samtidig... jeg gik på nettet og fandt en anden firewall... og deaktiverede så hendes windows fiewall...
Avatar billede srirajan Nybegynder
23. februar 2005 - 16:14 #6
det var ikke min firewall.... jeg tror at det er noget med min forbindelse, der kommer en varmemester og kigger på det, men ellers tak til jer alle....
jeg vil vente med at give point til imorgen, det kan være at der er en der ved hvad der galt ik....
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2005 - 16:17 #7
Ok.
Prøv lige at hente dette LSP.fix - det kan altid bruges hvis forbindelsen ryger. Om ikke andet kan du have det liggende hvis den ryger en anden gang.
Gå ned til midten (ca.) af dette link:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2005 - 09:20 #8
Hvordan gik det srirajan?
Avatar billede srirajan Nybegynder
01. marts 2005 - 10:42 #9
træls der er ikke nogle der er kommet for at kigge på min forbindelse, men du få point..