Avatar billede mrmox2 Nybegynder
23. februar 2005 - 08:02 Der er 1 løsning

sikkert alternativ til netdrive

overvejer at benytte netdrive til en kunde der skal arbejde med samme filer fra flere computere (arbejde og hjemme)
vil passwordbeskytte biblioteket som det ligger i så det ikke umiddelbart kan tilgåes via browser (ved at gætte sig frem til filnavne)
er der et sikrere alternativ??
skal lige sige at vpn ikke er muligt med hardwaren der er (styrer ikke selv router på arbejdet)
findes der en billig hosting-løsning med software-vpn??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. marts 2005 - 08:49 #1
hmm - lukker igen da der ingen trafik er her :-)
har leget lidt mere med netdrive, og med almindelig adsl skal det ikke være for store filer. selv et almindeligt text-dokument tager nogle sekunder at hente