Avatar billede 2talnewbie Nybegynder
23. februar 2005 - 04:04 Der er 23 kommentarer

Banne folk på Msn?

Hej.
Jeg har hørt fra flere både venner og bare bekendte, at der findes et program der kan "banne" dig fra MSN Messenger.
Det jeg mener er at det eneste man skal gøre i dette program er at indtaste den persons email man vil "banne" fra MSN Messenger.
Mere ved jeg ikke.

Så vil gerne vide hvad det program hedder og om det findes?

Hilsen Tommy
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
23. februar 2005 - 04:23 #1
lyder morsomt, men tror dine venner har misforstået det lidt.

I MSN messenger, findes der en "block" funktion, så du virker som offline for den personer du har blocket.

Men du kan ikke blokke personen fra at gå på msn, da det ville kræve at du ejede Microsofts Passport.NET service. :P
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. februar 2005 - 05:32 #2
hehe enig ;o) man kan desuden downloade plugins så du kan se når folk blocker /sletter dig fra deres liste :)
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. februar 2005 - 07:36 #3
hvor har du set det plugin henne?
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. februar 2005 - 07:40 #4
har det ikke selv ;(  6.2 plus er fint til mig , men vil skyde på over 200 på min msn har det plugin, man kan vel søge efter det på google.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. februar 2005 - 07:49 #5
prøver jeg, er da rart at se om ens "venner" har blokeret en :)
Selvom jeg ikke regner med det. Skal man jo sige...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. februar 2005 - 08:13 #6
Tja, hvis du tør at indtaste din e-mail adresse på en hjemmeside, så er det her du kan gøre det: http://msn.blocked.nl/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. februar 2005 - 08:17 #7
Hvis du vil banne folk så kan du jo bare højreklikke på dem i MSN vinduet og vælge "bloker", hvis du ikke vil snakke med dem mere kan du vælge "slet" hvorefter man bliver spurgt om man også vil "blokere" ved kommende og det vil man.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. februar 2005 - 08:19 #8
therevelation, programmet hedder Noroom's ListManager :) faktisk smart
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. februar 2005 - 09:48 #9
nice , vil dog selvholde mig fra de der ekstra ting, er lidt spektisk overfor de der plugins - ligesom msn 7 beta osv ;)
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. februar 2005 - 09:48 #10
spektisk lol retter jeg lige til skeptisk *s*
Avatar billede 2talnewbie Nybegynder
23. februar 2005 - 22:53 #11
You are the one who got it wrong, punk.
Har nemlig lige fundet ud af at dette program findes..
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. februar 2005 - 23:52 #12
ehh ?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
24. februar 2005 - 04:12 #13
2talnewbie

Godt du selv tror på det, det gør vi ikke, vær velkommen til at lukke spørgsmålet, da jeg , som var først med korrekt svar, ikke samler points.

Dette gøres ved at acceptere dit eget svar. (som du sjovt nok allerede har lavet.)
Avatar billede therevelation Nybegynder
24. februar 2005 - 06:12 #14
eller måske nævne det program du har fundet så andre kunne få gavn af det.....
Avatar billede plazm Nybegynder
24. februar 2005 - 06:30 #15
2talnewbie: i så fald er du velkommen til at banne the.plazm@msn.com fra msn... hvis altså du kan.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
24. februar 2005 - 08:32 #16
jeg tror nu ik at det virker, men kom med navnet :)
Avatar billede 2talnewbie Nybegynder
07. april 2007 - 17:32 #17
programmet hedder account freezer fucking fjolser....
Avatar billede plazm Nybegynder
10. april 2007 - 12:33 #18
tja, jeg kan stadig komme på msn, så du har ikke brugt min adresse endnu...
Avatar billede melieha Nybegynder
10. april 2007 - 12:37 #19
Den er god nok! Enhver kan gå ind og lukke tilfældige MSN kontoer... Bare med det program.

... Naiviteten længe leve?
Avatar billede 2talnewbie Nybegynder
10. april 2007 - 15:40 #20
hør nu her fucking rotter... det programmet gør er ikke at den lukker msn kontoen.. den "banner" bare kontoen i 15-20 minutter... det gør den ved at spamme kontoen...
Avatar billede plazm Nybegynder
10. april 2007 - 16:06 #21
Tja, det er nu meget sjovt jeg stadig ikk er blivet bannet, eller noget i den stil, på trods af at min kammerat gentagne gange har brugt den på mig
Avatar billede 2talnewbie Nybegynder
11. april 2007 - 14:20 #22
det jo ikke sikkert det virker mere... det er 2 år siden jeg oprettede spørgsmålet herinde... så tror vi slutte her.
Avatar billede plazm Nybegynder
11. april 2007 - 16:13 #23
2talnewbie, så vil jeg godt spørge hvorfor vi skulle flames i

Kommentar: 2talnewbie

og

Kommentar: 2talnewbie