Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. februar 2005 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

elektroniske landkort

Jeg er på jagt efter elektroniske landkort, og har svært ved at finde nogle pæne og overskuelige kort.

Er der nogen som kan finde, eller måske ved hvor man kan få eller købe sig til nogle pæne kort.
Avatar billede ppr Nybegynder
21. februar 2005 - 11:52 #1
prøv kort og matrikkelstyrelsen hvis det er alm. landkort/historiske kort.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. februar 2005 - 11:56 #2
Det skal bruges som oversigtskort/informationskort, med ikoner for byer, seværdigheder, hoteller osv, som jeg selv sætter på.

Det er ikke et kort over Danmark jeg er ude efter, konkret er det sydeuropa, og det må helst også gerne være muligt at komme zoome ind til regionsniveau - det er dog at forestrække at kortene også findes som sådan :-)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. februar 2005 - 13:14 #3
Nu fandt jeg måske det jeg skal bruge: Microsoft MapPoint 2004. Det koster nogle gryn, men det vil også klare opgaven suverænt.

Er der nogen der har erfaringer med produktet, og evt. har noget at tilføje hertil?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
07. marts 2005 - 01:22 #4
Lukker