Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
17. februar 2005 - 14:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Åbne en cdb database

Jeg har en cdb database og jeg prøver desperat på at åbne den. Problemet er, at jeg ikke ved meget mere om den end at den hedder Database.cdb.
Jeg har kigget lidt rundt på internettet og fundet: http://cr.yp.to/cdb.html
Det ser jo fint ud, men jeg forstår bare ikke hvordan man åbner sådan en. Hvis nogen kan på en eller anden måde hjælpe mig på vej til at finde ud af om det i virkeligheden er en "D. J. Bernstein CDB" eller kan finde ud af at åbne den som en "D. J. Bernstein CDB", lige meget om det så viser sig ikke at hjælpe mig videre alligevel, så får i pointene.
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
17. februar 2005 - 14:53 #1
Her kan man downloade den database jeg gerne vil åbne:

http://www.c-g-c.info/dload.php?action=download&file_id=144
Avatar billede arne_v Ekspert
17. februar 2005 - 21:32 #2
"You can not download this file directly from another site!"
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
18. februar 2005 - 00:26 #3
Avatar billede arne_v Ekspert
18. februar 2005 - 07:52 #4
530 authententication failes sorry
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
18. februar 2005 - 12:30 #5
Avatar billede arne_v Ekspert
19. februar 2005 - 20:10 #6
Nu kunne jeg hente den.

Men ak og ve - Java CDB koden fra dit første link kan ikke læse
noget fra din fil.

Beklager.
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
20. februar 2005 - 18:22 #7
Ok, tak for informationen... og hvis man ikke har nogen som helst idé om, hvad det er for en database, så kan man vel godt glemme alt om at åbne den gætter jeg på?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. februar 2005 - 18:24 #8
Kan du ikke spørge der hvor du har den fra ?
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
22. februar 2005 - 17:47 #9
Jeg har prøvet, men uden held desværre.
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
22. februar 2005 - 17:49 #10
For resten, hvis du smider et svar så skal jeg nok acceptere. Selvom jeg stadig ikke har fundet ud af det, så har du da hjulpet til.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2005 - 19:07 #11
ok

(selvom jeg vel reelt intet har bidraget med)