Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
17. februar 2005 - 10:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blink i MSN 7 -BETA

Jeg har installeret MSN 7 BETA
Da jeg hentede programmet, loggede jeg på straks, og alle funktioner virkede. Blink, vink og lign.
Efter at være logget af, haft computeren slukket, og nu igen logget på, kan jeg ikke modtage blink.
Jeg kan sende, og den bliver afspillet korrekt på modtagerens computer - mens den på min skriver: Blinket kan ikke vises, vælg et nyt.
Sender folk et blink til mig - kommer samme meddelelse op.
Jeg har tjekket instillingerne på MSN, og har så vidt jeg kan se,  sat flueben der hvor der skal være.
Håber en kan hjælpe mig.
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
24. februar 2005 - 09:11 #1
Der ER fundet en løsning på problemet. Spørgsmålet er lukket - og giver ikke point.
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
24. februar 2005 - 09:12 #2
Eller rettere sagt: Spørgsmålet er lukket, jeg ved bare ikke hvordan jeg fjerner / lukker det herfra, så det ikke længere står som åbent.
Avatar billede per-olof Nybegynder
24. februar 2005 - 09:14 #3
Svare dig self ikke kommentar og godkend sen dit eget svar
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
18. november 2005 - 14:22 #4
Lukket