Avatar billede larsp Nybegynder
23. marts 2001 - 16:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvodan markeres Radio Button som CHECKED vha. XSL

Jeg har en side, hvor jeg skal skrive nogle radio buttons på basis af XML data. En radio button skal markeres som CHECKED, men det vil ikke lykkes mig at skrive ordet CHECKED inde i INPUT tagget, da CHECKED ikke er et name/value par.

Jeg har forsøgt med:
<input type=\"radio\" name=\"QA\">CHECKED</input>

<input type=\"radio\" name=\"QA\"><xsl:attribute>CHECKED<xsl:attribute></input>

<input type=\"radio\" name=\"QA\"><xsl:eval>CHEKED</xsl:eval></input>

Håber der er nogle der kan hjælpe.

LarsP
Avatar billede getalife Nybegynder
23. marts 2001 - 17:29 #1
<xsl:attribute name=\"checked\"/>
Avatar billede larsp Nybegynder
23. marts 2001 - 17:57 #2
Fremragende.

Tak for hjælpen.
Avatar billede getalife Nybegynder
23. marts 2001 - 17:59 #3
no problemo :o)
Havde selv samme udfordring i går ;o)