Avatar billede mickill Nybegynder
10. februar 2005 - 16:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan åbne xml filer i browser

Hejsa

Hvad er årsagen til at jeg ikke kan åbne mine xml filer i IE og hvordan løser jeg evt. problemet.

Jeg får fejl:

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.

--------------------------------------------------------------------------------

Switch from current encoding to specified encoding not supported. Error processing resource 'file:///C:/Inetpub/wwwroot/oio...

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

/Mickill
Avatar billede mickill Nybegynder
10. februar 2005 - 16:23 #1
overskriften er selvfølgelig "Kan ikke åbne......:"
Avatar billede mickill Nybegynder
10. februar 2005 - 16:48 #2
opretter nyt..