Avatar billede p_r Nybegynder
10. februar 2005 - 15:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alle kontaktpersoner vises som off-line

Hej eksperter!

Min veninde har et problem med sin messenger, som ingen af os kan løse. Hun kan godt logge på,men ingen af hendes kontaktpersoner vises som online, selvom hun ved de er det. Hun har prøvet at afinstallere og installere igen flere gange. Men ingen ændring. Er der nogen der har en idé til, hvad der kan være galt?

Jeg har også skrevet til NET.passport for nogle dage siden, for hun kan ikke bekræfte sin e-mail adresse. Kan det måske have noget med det at gøre? De skriver ikke tilbage...

Hilsen Pernille.
Avatar billede backside Nybegynder
10. februar 2005 - 15:41 #1
Jeg har kun sjældent nogen online i øjeblikket, tror ikke det er lokalt problemet ligger. Har været sådan siden de var nede sidst.
Og nej, deres supporrt sucks. Har selv lige haft fat i dem et par gange.
Avatar billede p_r Nybegynder
10. februar 2005 - 15:54 #2
Jeg har nemlig en hel del on-line lige nu selv og min veninde kan hverken se mig eller nogen andre, som hun ved er on-line.
Hun har lige installeret 7.0 BETA - før det var der ingen problemer. Men kan godt være at det er nede hos hende, men stadig virker hos mig..
Avatar billede backside Nybegynder
10. februar 2005 - 15:59 #3
Jeg har heller aldrig oplevet det før jeg inst. 7.0 BETA
Avatar billede p_r Nybegynder
10. februar 2005 - 16:01 #4
hm..så må der jo være nogle problemer med den version
Avatar billede foodear Praktikant
10. februar 2005 - 16:24 #5
Avatar billede p_r Nybegynder
10. februar 2005 - 17:09 #6
Kan også godt være at det er det, der er problemet, men den har ikke virket i nogle dage og tror kun, at det du henfører til har været noget midlertidigt i går..
Avatar billede p_r Nybegynder
25. februar 2005 - 13:35 #7
jeg lukker lige igen:)