Avatar billede avest Nybegynder
10. februar 2005 - 12:42 Der er 5 kommentarer

Udskriv alle bilag/vedlagte filer fra dokumentet.

Jeg har i et RTfelt en række vedalgte bilag 123, WordPro, PDF og andet godt.

Hvordan pokker kan jeg lave en knap som skriver dem alle ud. Det tager alt for lang tid at åbne dem alle  og skrive dem ud.

Forall bilag In doc.EmbeddedObjects
....
End Forall
Avatar billede avest Nybegynder
10. februar 2005 - 12:43 #1
Notes R5
Avatar billede jogii Nybegynder
10. februar 2005 - 13:19 #2
Er du sikker på at de ligger som bilag og ikke som OLE objekter?

Hvis de ligger som attachments, så gem dem ned i et midlertidigt filbibliotek. Aktiver dem via operativsystemet. Tal evt. med en VB Windows guru om der findes kal til operativsystemet (explorer?) som udføre "udskriv" funktionen herfra.

Hvis du kender til bilagsnavnene kan man også aktivere OLE-objekter ned mod de gemte filer (på disken) og derfra aktivere OLE-Print.
Avatar billede avest Nybegynder
15. februar 2005 - 12:25 #3
Ja, de ligger som vedhæftninger eller hvad I nu kalder dem.
Avatar billede jogii Nybegynder
15. februar 2005 - 13:53 #4
Hvis ikke du får talt med en VB-NT guru, så bliver du nødt til at aktivere det passende program selv via OLE/COM. Hvor mange forskellige filtyper drejer det sig om?
Avatar billede avest Nybegynder
15. februar 2005 - 14:28 #5
pdf, WordPro,  Word, Freelance, PowerPoint