Avatar billede soni1995 Nybegynder
09. februar 2005 - 20:13 Der er 3 kommentarer

Om MSN system

Når man loger sig ind på xp windows så loger msn mig automatisk kan man gøre noget så den ikke loger automatisk?

På forhånd tak.
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 20:14 #1
tryk start->kør og skriv "msconfig" vælge fanen start og fjern hak i msn
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 20:16 #2
Du kan også i messenger trykke på funktioner>indstillinger>indstillinger> og fjerne hak i kør windows messenger når windows startes
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 20:59 #3
Hej soni1995>> Jeg kan se du har en del åbne spørgsmål. Husk at få afsluttet nogen af dem:)

Det gøres ved at kigge nede i venstre hjørne.. markere det navn som skal have point og efterfølgende trykker du på accepter svar.

Med for mange åbne spørgsmål kan det i sidste ende knibe med at få hjælp fra folk:)