Avatar billede saxbjorn Nybegynder
03. februar 2005 - 08:35 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Leveringsfejl: Ikke anført i Dominoadressekartotek

Hej søde hajer

Jeg har et kæmpe problem når jeg forsøger at sende mail til en gruppe af personer. Gruppen indeholder 1200 navne fra Notes NAB,
de 400 navne kommer ud med en fejl:
"leveringsfejl:er ikke anført i Domino-adressekartoteket"

Jeg går herefter manuelt ind på et af fejl dokumenterne, retter i feltet for fornavn (sletter sidste bogstav og taster det ind igen), gemmer og lukker dokumentet.
Herefter får jeg ikke fejlen på det brugerdokument når jeg sender mail til gruppen, men på de resterende 399.... hvad f..... gør jeg??? kan ikke rette 399 dok i notes NAB. Hvor ligger fejlen siden dokumenterne på en eller anden måde bliver "indaktive"??

Kan nogen hjælpe - gerne hurtigt

//
Charlotte
Avatar billede jogii Nybegynder
03. februar 2005 - 08:52 #1
Prøv følgende:
Du kan evt. starte med at prøve om du kan nøjes med at gemme istedet for at rette.
gør dette: <Ctrl E> (edit) og <Ctrl S> (save) og <Esc> (gå ud)
og se om det virker.

Hvis ja, så lav en agent, Type "Scope None" (ikke "Selected documents")
Indsæt følgende i agenten
    @Command([ToolsRefreshSelectedDocs])
Dette burde udføre en <Ctrl E> (edit) og <Ctrl S> (save) og <Esc> (gå ud) på alle dokumenter.

Marker derefter de dokumenter der skal "refreshes" og aktiver agenten.
Nu er de alle blevet redigeret/gemt.

Det må være et eller andet med en uoverensstemmelse i navnene i gruppen og persondokumenterne. Hvornår har I sidst opgraderet? Fra hvilken version til vhilken version?
Avatar billede saxbjorn Nybegynder
03. februar 2005 - 09:26 #2
Det første har jeg prøvet... det virker ikke. Det andet har jeg oss prøvet, det virker heller ikke.
Jeg har lavet en agent som gennemløber alle dokumenter, genberegner formler, gemmer og lukker. Det virker tilsyneladende heller ikke. - kun manuel editering :-(

//
Charlotte
Avatar billede saxbjorn Nybegynder
03. februar 2005 - 09:27 #3
Vi har opgraderet fra 5.0 til 6.5
Det er person dokumenterne der på en eller anden måde bliver indaktive... ved ikke hvorfor.
Avatar billede saxbjorn Nybegynder
03. februar 2005 - 09:34 #4
dokumentet bliver kun aktivt igen hvis der rettes i feltet for fornavn eller lignende "Vitalt" felt
Avatar billede saxbjorn Nybegynder
22. februar 2005 - 17:53 #5
ok...
Avatar billede saxbjorn Nybegynder
22. februar 2005 - 17:54 #6
...