Avatar billede doit Nybegynder
02. februar 2005 - 23:43 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket program kan jeg åbne jpg filer i, i win2K og kan jeg..

Hvilket program kan jeg åbne jpg filer i, i win2K og kan jeg evt. bruge XP´s "billed og Faxfremviser"?
Problemet opstod da jeg formaterede og installerede en original win2K og derefter havde jeg ikke de sædvanlige jpg og gif ikoner og når jeg forsøger at åbne dem med et andet program går der ged i den idet den, når jeg markerer alle og vil åbne dem i EN browser, åbner den enten i en browser til hvert billede eller åbner den i det program jeg nu beder den om men ikke kan arbejde med - you see the problem?
Hvad er det for et program (ikon) som er standard i win2K?
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 23:49 #1
Du kan højreklikke på et billede og sige åben med.. find et billedprogram og sætte hak i at den skal bruge dette program som standard til at åbne denne filtype
Avatar billede doit Nybegynder
02. februar 2005 - 23:52 #2
Ja det er jeg godt klar over,(står jo i teksten)(næsten..;-) men hvilket program er det originale program i win2K?
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 23:58 #3
billed og Faxfremviser mener jeg det er også... ellers er der jo kun et andet.. paint hehe
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 23:58 #4
jeg foretrækker billed og Faxfremviser
Avatar billede doit Nybegynder
03. februar 2005 - 00:00 #5
Jamen der er jo slet ikke billed og faxfremviser på win2K - det er sgú da kuns i XP så vidt jeg ved, jeg spørger om man kan bruge det i en win2K?
Avatar billede doit Nybegynder
03. februar 2005 - 00:01 #6
Paint ka jeg ikke bruge til noget.......
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 00:03 #7
ahh på den måde.. okay hvis du kan hive billede og faxfremviser over i win2k så tror jeg det virker fint! men ellers har jeg et fint gratis alternativ som jeg ved virker i win2k!

http://www.nonags.com/files/redirect/?http://www.ccyjchk.com/download/ccyiv21.zip
Avatar billede doit Nybegynder
03. februar 2005 - 00:07 #8
Jeg prøver lige i morgen tidlig når jeg er på kontoret igen på min arbejdsstation, (det er den det drejer sig om) men foreløbig tak - vender tilbage..;-)
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 00:13 #9
Det bare helt i orden:)
Avatar billede doit Nybegynder
03. februar 2005 - 11:11 #10
Hejsa - det program kunne jeg ikke bruge men jeg fik klaret den på en eller anden underlig måde.......... åbnede den med IE (som jeg har prøvet masser af gange uden held) det er et af de tilfælde hvor man bare siger "javel" og så videre...;-)
Jeg lukker spørgsmålet hvis du lige giver et svar så deler vi to pointene..;-)
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 11:30 #11
det gør vi da bare:)