Avatar billede debski Nybegynder
01. februar 2005 - 23:49 Der er 2 kommentarer

Computer langsom ved brug af DVD brænder!?

Har et mærkeligt problem med min helt nye CIBOX USB DVD Brænder som jeg lige har købt idag. Har prøvet den i alle mine 4 forskellige USB indgange, opdateret firmware til den osv, men alligevel får den min computer til at gå monster langtsomt når jeg tænder for den og USBén har "fundet ud af" at den er tilsluttet. Dette beryder at jeg skal vente næsten 1 time før NERo gider at åbne for at brænde en DVD skive...lidt mærkeligt, er det ikke?! Nogle der har prøvet lignende???
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. februar 2005 - 12:32 #1
er det en USB 2.0 brænder?

er den tilsluttet en usb 1.1 eller 2.0 port?
Avatar billede bleze Nybegynder
04. februar 2005 - 13:07 #2
check at din computer er sat til at køre DMA på harddiskene og ikke PIO mode...