Avatar billede tripwire Nybegynder
31. januar 2005 - 14:44 Der er 1 løsning

DB2 Restoring af database som ny database inkl. tablespaces

Hej Eksperter

Vi er på en DB2 Version 8.

Jeg har taget en offline backup af en database, som jeg gerne vil restore under et nyt navn, sådan at jeg har to ens databaser (bortset fra navnet, naturligvis). Men der skal jo også laves tablespaces osv. til den nye base... hvilken kommando skal jeg køre?

Jeg regner med noget "db2 restore database xxx into newxxx without rolling forward".

Kan I hjælpe?

Mvh
Trip
Avatar billede tripwire Nybegynder
01. februar 2005 - 08:29 #1
Nevermind :)