Avatar billede moore Nybegynder
30. januar 2005 - 13:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logfil af messenger

Hej

Har godt nok haft spørgsmålet oppe 1 gang.. men det kan jo være at der er kommet flere til eksperten.dk, som evt. har et svar.

Mit spørgsmål går på..

Gemmer Windows (messenger) en logfil over, hvad og hvem man skriver med, selvom man ikke direkte afkrydser at man gerne vil gemme en samtale?????
Tænkte at XP/Messenger må have en logfil et eller andet sted, men jeg har opgivet at finde den...

200 point, til den som kan finde en løsning.....
Avatar billede b.b Nybegynder
30. januar 2005 - 13:46 #1
"Tænkte at XP/Messenger må have en logfil et eller andet sted, men jeg har opgivet at finde den..."

Mon ikke det er fordi de_ikke_ gemmer en log, medmindre man selv har vinget fluebenet af.
Avatar billede nopsen Ekspert
30. januar 2005 - 13:46 #2
den gemmes kun hvis du selv har valgt det.
Avatar billede moore Nybegynder
30. januar 2005 - 13:48 #3
Kan måske godt tænkes at det ikke kan lade sig gøre..
Men dog utroligt.. windows plejer jo at gemme så meget GGG*
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 13:48 #4
Messenger gemmer ikke så meget info om dig.. Du vælger jo selv om den skal huske dig.

Du kan finde lidt i Dokumenter "my recieved files" eller "modtagende" filer.. hvis du har valgt den skal gemme samtaler er det fx gemt der
Avatar billede moore Nybegynder
30. januar 2005 - 13:50 #5
ja.. det er også der jeg har kigget.. men desværre..
Hmm.. havde bare håbet lidt at den gemte noget..
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:35 #6
ICQ tror jeg gemmer mere info end MSN gør
Avatar billede moore Nybegynder
11. februar 2005 - 11:14 #7
Har selv fundet en løsning.. så lukker spørgsmålet
Avatar billede nopsen Ekspert
11. februar 2005 - 19:06 #8
du spørger om msn gemmer en log uden at man har bedt den om det.
dette har vi besvaret, hvorfor i alverden tager du så selv dine points igen??
Avatar billede moore Nybegynder
12. februar 2005 - 07:49 #9
Ja.. det er rigtigt.. havde jeg ikke lige set..
Opretter lige et spørgsmål, som jeg kalder mes.logfil, post et svar.. så skal du selvfølgelig have pointene...

Min fejl.. helt klart *S*..
Avatar billede nopsen Ekspert
12. februar 2005 - 18:44 #10
helt ok, det er nu b.b der skal ha dem, for han var først med svaret :)