Avatar billede danejoe Nybegynder
29. januar 2005 - 22:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 lukker uden varsel 25 sek. efter opstart

Jeg har installeret Office pro 2003 med SP1 på et XP home edition styresystem med SP2- når jeg starter Word forsvinder det pludselig og uden varsel fra skærmen efter bare 25 sekunder. Dette gælder også når jeg skal bruge Word som teksteditor for Outlook. Jeg fik af en klogere erson oplyst at det kunne være noget med en netværksprinter hvis man ikke var koblet op på det pågældende netværk og det er jeg ikke i øjeblikket så den har jeg også fjernet og lige lidt hjalp det - jeg kan stadig ikke bruge min nyinstallerede Word 2003 - hvad skal jeg stille op?
På forhånd tak
danejoe
Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2005 - 01:42 #1
Har du været inde i Logbog for at se om der her står noget, som kan lede til årsagen?
Avatar billede danejoe Nybegynder
30. januar 2005 - 05:43 #2
Ja, der havner desværre ikke nogle oplysninger om fejlen i logbogen
Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2005 - 13:29 #3
Har du prøvet med geninstallation (reparation) af Office 2003 pakken?

NB: dine egne indlæg skal du lave som "kommentar"
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2005 - 23:11 #4
Jeg går ud fra, at du har registreret programmet. Så prøv at fjerne normal.dot og se om der er her fejlen ligger. Word danner selv en ny normal.dot, men gem eller omdøb den gamle, hvis du har makroer el. lignende i word.
Avatar billede danejoe Nybegynder
01. februar 2005 - 11:17 #5
Det er korrekt at jeg både har købt og behørigtregistreret programmet. Jeg har også prøvet at geninstallere flere gange, ligesom jeg har prøvet at gå vejen rundt om ret og find fejl i Outlook. Senest har jeg også på opfordring slettet et par netværksprintere, som jeg heller ikke umiddelbart har adgang til lige i øjeblikket og nu allersenest har jeg også slettet normal.dot og lige lidt hjælper det. Fejlen er oven i købet også periodisk for søndag nat kunne jeg både arbejde med Word og Outlook unden nogen som helst problemer, så det er altså en af de drilagtige problemer.