Avatar billede larsbl Nybegynder
29. januar 2005 - 20:33 Der er 6 kommentarer

Indtastning i program.

Jeg har instaleret et program til mit pulsur, men når jeg skal oprette en ny profil vil programmet ikke anerkende mine data. F.eks. min højde og vægt skal ligge indenfor -1 - -1 cm. hvilket i så fald jo gør mig ekstrem lille. Jeg har instaleret programmet på en vens pc'er og der var der ingen problemer. Jeg kører Windows XP.
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
30. januar 2005 - 09:50 #1
Kan det tenkes at problemet er knyttet til om du bruger komma eller punktum som decimaltegn. Taster du tal ind med decimaler? Er din Windows XP sat op til engelsk eller dansk tegnset?
Avatar billede larsbl Nybegynder
30. januar 2005 - 10:37 #2
Jeg bruger ikke komma eller punktum. Min windows er sat op til dansk. Jeg har lige prøvet at rense registreringsdatabasen med uden held...
Avatar billede larsbl Nybegynder
30. januar 2005 - 10:38 #3
Når jeg skriver uden held er det med hensyn til indtastningen i programmet. Det løste ikke problemet
Avatar billede larsbl Nybegynder
30. januar 2005 - 10:48 #4
Forøvrigt virker hjælpefilerne heller ikke. Jeg kan ikke starte dem op via programmet, men kan godt åbne dem fra cd'en. Jeg har ligeledes prøvet at kopiere cd'en til et temp bibliotek og instalerer derfra men det hjalp heller ikke. Derfra kan jeg dog godt åbne hjælpefilerne. Så et eller andet må konflikte...
Avatar billede larsbl Nybegynder
31. januar 2005 - 18:50 #5
Har formateret pc'ern med et godt resultat. Nu virker softwaren som fulgte med uret...
26. juli 2006 - 19:29 #6