Avatar billede kasko Nybegynder
26. januar 2005 - 11:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rapportdesign lageroptælling med begrænsning i Attain 3.70

Jeg skal have lavet en rapport til lageroptæling af vores råvarelager. Rapporten skal dog kun skrive de varer ud, der har været bevægelse på inden for sidste lageroptælling. Er der nogen der ved hvordan jeg griber det an. Det er let nok at  bare udskrive råvarelageret men det er det med bevægelsen der driller..
Avatar billede amtoft Novice
26. januar 2005 - 13:18 #1
Se om ikke du kan bruge "Lageropgørelseskladden" der ligger på Lagermenuen.
Der findes en funktion der hedder "Beregn beholdning", hvor du kan afgrænse på dine forskellige varer. - Det bliver det med at det kun er varer med bevægelse siden sidste optælling der bliver problemet, umiddelbart.
Avatar billede kasko Nybegynder
26. januar 2005 - 13:29 #2
Jeg kigger lige.....
Avatar billede kasko Nybegynder
26. januar 2005 - 13:45 #3
Det bliver vist et langhåret projekt.. Amtoft. Kan du ikke give et svar så du kan få nogen point.
Avatar billede amtoft Novice
26. januar 2005 - 13:55 #4
Det er "standard" med lageroptælling via Lageropgørelseskladden.
Og det behøver ikke blive langhåret ;)
Hvis du skal have hjælp til denne funktion så spørg.
Hvis det skal laves som du helst vil, kræver det programmering.