Avatar billede alister_crowley Nybegynder
21. januar 2005 - 03:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anden skrifttype tak

Hej

Det kunne være rart om vi kunne få en Anden skrifttype her på eksperten, så kodeeksempler ikke altid går i kage.

Vil anbefale curior new, eller lign.

Eller i det mindste slå <pre> </pre> til så vi kan lave kodeeksempler med dem.

Tak.
Avatar billede exp Juniormester
21. januar 2005 - 13:07 #1
Det har været forslået et utal af gange, og hvor god idéen end er, så tror jeg desværre ikke at det vil ske :-/
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
22. januar 2005 - 00:36 #2
Okay, smider lige en til her.

"Genneralt" er en træls kategori, når det faktisk er flash.
Ville være meget rart om i kunne ændre så der står "Flash" og ikke genneralt som kategori. (Og jaja, det er en underkategori, men det er stadig træls.)
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
22. januar 2005 - 13:32 #3
;-)