Avatar billede carstensuurland Nybegynder
18. januar 2005 - 14:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lotus Notes Exception - File does not exist

Hej Eksperten

Jeg har lavet et website i v6.5
Når jeg tilgår de enkelte sider i IE er der ingen problemer, men (og det er kun enkelte sider) tilgår jeg via FireFox, får jeg en "File does not exist" fejl...! (Der er ingen sammenhæng mellem sider jeg ikke kan tilgå og f.eks Formtype eller lignende.)

Umiddelbart skulle jeg da mene, at hvis jeg kan tilgå siden fra IE så kan jeg også få fat i den samme side fra en anden browser :-)

Forslag?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
18. januar 2005 - 15:04 #1
Avatar billede notes2c Nybegynder
18. januar 2005 - 16:01 #2
Det kan skyldes den doctype som du anvender for hvis den er strickt og du kalder noget som ikke overholder Content-Type så vil FF afvise og IE tillade. Det kunne eks. vis være et stylesheet som du har lagt på en pages hvis Content-Type er text/html (default domino) og ikke som den bør være nemlig text/css. Dette kan rettet under egenskaber på designelementet.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
18. januar 2005 - 16:37 #3
Tak for forslagene - jeg vil prøve det af... Dog kan jeg godt i Firefox tilgå andre dokumenter lavet med samme form, så jeg kan ikke se at det skulle være content-type der er sat forkert.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
18. januar 2005 - 21:33 #4
Der må være en forskel på indholdet i de sider du kan tilgå/ikke tilgå. Altså ikke det designmæssige, men indholdet oprettet fra formularen - måske ?
Avatar billede notes2c Nybegynder
19. januar 2005 - 07:33 #5
Tja, hvis det kan vises i IE så burde det også kunne vises i FF. Det kunne også skyldes sti'er som ikke er encodeed. Hvordan er dit website bygget op en el flere databaser?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
20. januar 2005 - 10:47 #6
Én database. Og der er ikke nogen nævneværdige formler (altså ingen @DBLookup eller @DBColumn) som kunne fejle
Avatar billede notes2c Nybegynder
20. januar 2005 - 11:54 #7
Er det standard notes genereret webdesign. Er der æøå i sti navnet (url'en)
Avatar billede notes2c Nybegynder
20. januar 2005 - 11:56 #8
Bruger du "stored forms"
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
23. januar 2005 - 19:36 #9
Ingen æøå i url'en. Ingen stored forms
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
24. januar 2005 - 09:58 #10
Hvilken fejl skriver Domino i consollen/loggen, når du får den omtalte fejl i FF?
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
15. marts 2005 - 13:10 #11
Fandt du et svar? Og er du rar at dele det - så vi alle kan blive klogere :-D
Om alle omstændigheder så luk tråden.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
04. juli 2005 - 11:20 #12
Lukker spørgsmålet - fandt ingen svar