Avatar billede garfieldzx Nybegynder
18. januar 2005 - 02:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke logge på msn, eller spil.tv2.dk

Hej alle på eksperten :)

jeg sad på tv2 og spillede, imens jeg snakkede med en på skype.

min skypesamtale gik ned, så vi oprettede den igen, men den blev ved med at gå ned.

Så gik http://spil.tv2.dk ned og min msn loggede af :( (jeg kan godt logge på tv2 med mit nick... og jeg kan godt arbejde mig ind i selve rummet, men jeg kan ikke få forbindelse med serveren)

derefter kunne jeg ikke komme på hverken tv2 eller msn fra min puter

Jeg bruger norton firewall, og jeg har forsøgt at slå den fra, men det gav intet nyt resultet.

End.zx
Avatar billede enriko Nybegynder
22. januar 2006 - 22:43 #1
hmm det lyder underligt. Har du prøvet scanne din pc for virus ?

du kan eventuelt bruge den her gratis online scanner

http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
26. august 2008 - 20:04 #2
lukker dette spg, vist ved at være på tide ;P