Avatar billede kimmys Nybegynder
17. januar 2005 - 00:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Se artikler man har købt sig til!

Når man går ind under sin konto så kan man se hvilke spørgsmål man har lavet, svart på osv. Og man kan se hvilke artikler man har lavet!

Men hvorfor er der ikke lavet så man kan se hvilke artikler man har købt sig til?
Tit køber jeg mig til en artikel, fordi jeg tror jeg vil kunne bruge den engang, men ofte glemmer jeg hvad artiklen hed eller kan ikke huske den mere!

Kunne det ikke være en god idé at få lavet så man kan se de artikler man har købt sig til?
Avatar billede espersen Novice
17. januar 2005 - 01:01 #1
Avatar billede kimmys Nybegynder
17. januar 2005 - 01:06 #2
okay smart, men alligevel.. Når nu alle de andre ting er der under konto..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. januar 2005 - 15:19 #3
Udmærket forslag kimmys *S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2005 - 22:57 #4
Den er da under konto????
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. januar 2005 - 23:01 #5
Nej john_stigers - det kan man ikke - ikke hos mig i hvert fald. Man kan se sine egne oprettede, men ikke dem man har betalt for at se *S*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. januar 2005 - 10:54 #6
viktor det er nederst under pointregnskab :

Brugt (art)

Hastighed på [start] menuen 2,50
Google for videregående. 2,50
De vigtige søgeord, hvordan findes de. 2,50
Trådløs sikkerhed - Hvad bør jeg tænke på 2,50
Trådløst udstyr hvornår skal jeg vælge hvad 2,50
Slip for reaktivering af licens efter re-installer 2,50
Hackerbesøg, hvordan opdages de, og hvad gør du. 2,50
Firewalls en forklaring for den (måske mere end) a 2,50
Hackernes værktøj nr. 1, Google 2,50
SQL for MySQL-begyndere 2,50
Skrivning af ny disk 2,50
Bundkortets opbygning og funktion 2,50

30,00
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. januar 2005 - 10:55 #7
og selvfølgelig også til Kimmys
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. januar 2005 - 17:00 #8
nikolajdu > Det ved jeg godt *S*

Men som jeg (og åbenbart kun jeg) opfatter kimmys's spørgsmål, undrer han sig over at man ikke kan se det direkte i kontoen - altså på den første side man kommer til, og det kan man ikke.

Som jeg forstår det, efterlyser kimmys et link alla: < Artikler du har købt >
Avatar billede kimmys Nybegynder
18. januar 2005 - 23:44 #9
Nemlig victor-1! Det jeg bare ikke kan forstå er at der ikke er et link bland alle de andre links der
"Når man går ind under sin konto så kan man se hvilke spørgsmål man har lavet, svart på osv. Og man kan se hvilke artikler man har lavet!"
Synes ligesom den høre til under eller over "Artikler oprettet af dig"

Tror ikke der er ret mange der ved at under " : Eksperten : Point regnskab for brugeren "brugernavn" :" kan man se hvilke artikler man har købt!

Jeg er bare kommet med et forslag til dem der driver Eksperten.dk om at lave et link i konto... Så må de jo tage forslagt til sig eller ej. Jeg synes bare det ville gøre det mere overskueligt - for som sagt tror ikke der er mange der ved at man kan se det under pointregnskab!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. januar 2005 - 23:48 #10
Og jeg giver dig stadig medhold - GODT forslag  ;-)
Avatar billede espersen Novice
06. april 2005 - 20:41 #11
Lukketid? - denne tråd er 1 af 400 åbne tråde, hvor jeg deltager i - heraf er der alt for mange meget gamle tråde!

læg selv et svar og acceptér det !
Avatar billede kimmys Nybegynder
06. april 2005 - 23:05 #12
Tjaaa... men hvordan ved man så om admin måske har taget det til sig?