Avatar billede j_purup Nybegynder
11. januar 2005 - 20:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Internettet forsvandt

Hej

Tidligere i dag var jeg på nettet. da jeg kom hjem her til aften virker det ikke. Det er ikke netforbindelsen, da andre computerer i huset er på nettet. Net kablet er også ok, da jeg har testet det på en anden computer.

Der hvor netkablet sættes i computeren,  mener jeg der plejer at være en lille lampe der lyser, det gør den ikke mere.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Mvh.

Jesper
Avatar billede burzum Nybegynder
11. januar 2005 - 20:55 #1
Er din LAN-forbindelse oppen? Tjek evt. under Netværksindstillinger.

Højreklik på Netværkssteder -> Egenskaber
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2005 - 20:56 #2
hvis Xp, så prøv systemgendannelse, eller et nyt nerkort..O)
Avatar billede j_purup Nybegynder
11. januar 2005 - 20:57 #3
ja den er aktiveret. jeg har snakket med en der siger at det måske kan være netkortet. men det skulle hvis ikke ske ofte.
Avatar billede burzum Nybegynder
11. januar 2005 - 20:58 #4
Næeh, men sådan et koster jo ikke alverden. For at være sikker kan du jo evt. prøve et af de andres netkort. Så må du hive et ud af en andens computer i huset ;)
Avatar billede j_purup Nybegynder
11. januar 2005 - 21:00 #5
hvor kan man købe sådan et til rimlige penge
Avatar billede burzum Nybegynder
11. januar 2005 - 21:00 #6
Enhver forhandler der handler med hardware tror jeg ;) Jeg købte engang et til 50 kr., ved ikke lige hvor meget de ligger på. Ca. 100 kr tror jeg.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2005 - 21:02 #7
de fleste selv supermarkeder har dem, og ja, til ca. en 50,-..O)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. januar 2005 - 21:09 #8
Avatar billede j_purup Nybegynder
12. januar 2005 - 22:23 #9
så drenge. nu har jeg fået net igen. Et netværkskort fra fona til 85 var det der skulle til.
Avatar billede j_purup Nybegynder
12. januar 2005 - 22:24 #10
spm lukket. svar fundet
Avatar billede burzum Nybegynder
12. januar 2005 - 22:35 #11
Ja, men nu var det jo artfreak fandt svaret og ikke dig selv.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. januar 2005 - 23:05 #12
svarer lige.O)
Tak alle.!
Avatar billede j_purup Nybegynder
13. januar 2005 - 13:55 #13
Bare rolig.. I går kunne jeg ikke give nogle point. Men det er blevet gjort nu..
Avatar billede burzum Nybegynder
13. januar 2005 - 16:30 #14
j_purup - Okay, det virkede bare lidt underligt at du lagde et svar ;)

Det var godt du fik løst dit problem :)

/Burzum