Avatar billede robertkirkfraser Nybegynder
11. januar 2005 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Valg af digitalt kamera - canon ixus 40 eller sony t3

Jeg er på udkig efter et kompakt dsc. Jeg skal bruge det til snapshots osv, ikke de helt store sager. Er der nogen der kender til fordelene og ulemperne ved de to kameraer, mht. billedkvalitet og hastighed? (jeg ved godt at der er forskel i mp, viewfinder og lcd display)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. januar 2005 - 17:50 #1
Avatar billede robertkirkfraser Nybegynder
11. januar 2005 - 20:10 #2
Kender siden, men har ikke kunne støve noget op omkring canon ixus40.
Avatar billede robertkirkfraser Nybegynder
12. januar 2005 - 17:15 #3
lige en rettelse mht. siden. Var ikke klar over at Ixus 40 også gik under navnet sd300.
Avatar billede djmaster Nybegynder
16. januar 2005 - 13:24 #4
http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=363 (Dansk anmeldelse)
Jeg er få klik fra at have investeret i et Canon Ixus 40 som jeg efterhånden har læst meget om, og jeg glæder mig vildt, til det kommer med posten.

Canon Ixus 40 er sammenlignet med Canon Ixus 500: hurtigere og mindre, men billedkvaliteten er ikke helt så god som ixus 500. Jeg ved desværre ikke noget om Sony t3, men vil anbefale gid at læse om kameraet på den side majsmarken refererer til.
Desuden blev Canon Ixus 40 valgt til et af de fire bedste digitale kameraer i 2004, på den side jeg har linket til.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. februar 2005 - 20:35 #5
Er du blevet klogerer ???