Avatar billede steenflemming Nybegynder
11. januar 2005 - 15:44 Der er 1 kommentar

Ufrivillig kopiering af fotos!

Jeg har sikkert et lille problem, men det er ret så besværligt. Hvergang jeg går ind i min mappe med min fotos og vil slette de dårlige, så fremstiller computeren en kopi af det slettede fotos, så jeg har kopi nr. 12-13 o.s.v.
Det er sikkert en indstilling i billedeprogrammet, som var født ved købet af computeren HP Pavilion T777.

Venligst

Steen Flemming
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 15:48 #1
Det må være nogen indstillinger i softwaren, men eftersom jeg ikke har rørt ved den printer før kan jeg ikke sige præcis hvad du skal gøre.. men kan spørge hvordan du sletter dine billeder? Via. højreklik og slet? eller marker og slet?
Prøv at markere et billede og holde shift knappen nede og tryk på delete