Avatar billede carstensuurland Nybegynder
10. januar 2005 - 09:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Form formula + EditDocument

Hej Eksperter

Hvis jeg (i en browser) åbner et dokument i redigeringstilstand via et view som har en "Form Formula" på sig (som er en anden form en den dokumentet blev oprettet med), vil dokumentet så få opdateret sit "Form" felt, så det nu indeholder navnet på den form det bliver brugt til at redigere med?

(Jeg vil helst have at vide at form-feltet ikke bliver opdateret... men man ved jo aldrig)

/Carsten
Avatar billede jogii Nybegynder
10. januar 2005 - 09:34 #1
Det vil den gøre, Det vil den OGSÅ gøre hvis du gør det fra Notes.
Du kan dog selv styre indholdet i Form-feltet ved at lægge dette felt ind på formularen og hardkode det til den anden formulars navn. Eller hvis du viser flere formularer med samme formular, så ville jeg sætte Form til "Computed when composed" og Form som formel.

Jeg håber du kan hitte rede på alle de "form"-angivelser.
//Jörg
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
10. januar 2005 - 10:57 #2
Giv et svar - så får du point :-)
Avatar billede jogii Nybegynder
10. januar 2005 - 11:06 #3
Kunne du bruge det?