Avatar billede fralle Nybegynder
19. marts 2001 - 14:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

CloneCD

Jeg har fornyeligt prøvet at brænde 2 cd\'r med programmet CloneCD! Begge cd\'er har jeg forsøgt at brænde på 2 fks. computere, med 2 fks. brændere. Men med samme resultat. Når cd\'en er færdig brændt uden problemer kan cd\'en ikke læses og heller ikke i brænderen. Det skal også lige siges at det ikke er det samme jeg har prøvet at brænde. !
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. marts 2001 - 14:57 #1
fks = forskellige, eller hvad?
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. marts 2001 - 14:57 #2
det forkortes forsk. - til en anden gang!
Avatar billede mjl Nybegynder
19. marts 2001 - 15:07 #3
Som en lille fodnote kan jeg nævne, at flere af mine venners PC\'er er gået ned, og skulle formatteres p.gr.a. CloneCD...
Avatar billede cvsac Nybegynder
19. marts 2001 - 15:20 #4
det er fordi der er kopi beskyttelse på cderne .... så det kan slet ikke lade sig gøre
Avatar billede slawek007 Praktikant
19. marts 2001 - 16:03 #5
clone cd er beregnet til at kopiere beskyttet cd´re, men den er ikke kompentibel med mange brænder under help i clone cd kan man finde en liste over de cd den er kompetibel med (og hvis det er protectet cd du skal brænde skal de brændes i 1X højst 2X speed
Avatar billede djb Nybegynder
20. marts 2001 - 09:20 #6
Jeg har prøvet programmet er par gange uden problemer (med en Acer-brænder). Dog skal man, som nævnte brænde på en lav hastighed. Og at computeren skulle formateres p.g.a CloneCD, det lyder mærkeligt!
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
20. marts 2001 - 11:16 #7
Ud fra dit spørgsmål, formoder jeg at du ønsker at vide om der er andre der har haft problemer.

Jeg kan sige at jeg har brugt CloneCd siden den stadig var i version 1.XX, uden problemer.

Jeg har aldrig hørt om nogen der skulle reformatere deres HD efter installation af CloneCd, jeg kender \"en del\" der bruger programmet.
Jeg ved selvfølgelig ikke om der er problemer hvis programmet ikke bruger en original key, da jeg har købt en selv.

CloneCd er lavet til at kopiere de fleste Cd\'ere også kopi-sikerede, jeg kan kopiere i max 8X speed i de fleste tilfælde.

Hvis du kunne uddybe hvad det var du har testet i brænding, kunne det være vi kunne hjælpe mere.

Så skulle der vist være svaret på diverse kommentarer.
Avatar billede fralle Nybegynder
20. marts 2001 - 17:19 #8
Jeg benytter mig af en orginal CD KEY.
Og min ene brænder er en Sony 4x speed
den anden er en creative 8x speed.

jeg har prøvet at brænde både i 1x speed og i 4/8
med begge brænder.!

Jeg kan ikke se at de 2 cd\'er jeg prøver at brænde skulle være sikret på nogen måde, da andre individer ikke har haft de problemer.!
Avatar billede jasber Nybegynder
21. marts 2001 - 02:34 #9
Under forudsætning af at du er ved at lave backup af egne CDer, kan du bruge dette link der beskriver hvordan man kommer omkring kopi-sikringen ved brug af CloneCD - Det er vigtigt at du ikke læser og skriver med mere end 2x hastighed

http://www.elaboratebytes.com/eb/
Avatar billede grendragon Nybegynder
18. oktober 2001 - 02:12 #10
Du bruger funktion ApSi istedet for den oprenlige
du fik med brænderen Stil den tilbage Hehe!!
med den brænderprogram du har lavet det om med
Avatar billede cjannic Nybegynder
06. juni 2002 - 02:02 #11
Se evt. http://www.sikkopi.dk - en webside der handler om sikkerhedskopiering af cd'ere - kopibeskyttet eller ej!