Avatar billede miemikkelsen Nybegynder
06. januar 2005 - 11:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Velhavende amerikanske enlige kvinder

jeg er i gang med en uddannelse, hvor jeg skal lave et speciale om velhavende amerikanske enlige kvinders adfærd på chatrooms.

Men da det er et emne man ikke ved ret meget om i Danmark, har jeg vanskeligt ved at komme i gang med at få indsamlet de data jeg skal bruge:

Jeg mangler bl.a. anvisninger til et par amerikanske chatsteder, hvor disse kvinder er at finde, således at jeg har mulighed for at komme i kontakt med nogle af dem.

Det er ikke nok, at chatstederne er amerikanske: Det skal være sådan, at majoriteten der er der, er velhavende enlige amerikanske kvinder - jeg uddeler kun point, hvis jeg ser, at dette kriterium er opfyldt

Mvh Mie
Avatar billede miemikkelsen Nybegynder
06. januar 2005 - 11:48 #1
fandt omsider selv et tilfredsstillende sted
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. april 2005 - 09:05 #2
Hej Mie,

Det synes jeg lyder meget spændende - vil dit speciale være offentligt tilgængelig nogen steder, efter færdiggørelsen? Det er nu ikke fordi jeg søger efter en velhavende kvinde, men det kunne være interessant at læse om. Er det på psykologi-studiet eller noget lignende?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. april 2005 - 22:03 #3
Nå...