Avatar billede varmeskud Praktikant
06. januar 2005 - 00:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man en database til madopskrifer (lokalt på ens pc)

Hej

Min kæreste sidder og skriver opskrifter ind i word.

Så kom jeg til at tænke på om man ikke kunne lave en database til dette, da jeg jo engang imellem også skal lave mad og skal i så fald bruger opskrift til det.

Men altså kan man ikke få lavet en database her til?
F.eks

Opskrifter

Pandekager
Boller i kary
Suppe
Pølser

Hvis jeg har dem (Kommer jo mange med tiden) Så ligger jeg dem i en mappe er noget.

Så er der en sider hvor jeg kan søge på "boller" så kommer alle de opskrifter frem hvor ordet "boller" er i og så kan jeg klikke på den og så kommer jeg ind i opskriften.

Er der sådan en database der ude eller en dder kan lave en til mig?
Avatar billede martinlind Nybegynder
06. januar 2005 - 08:21 #1
Smid en mail til mig, så skruer jeg noget sammen til dig iaften, men så vil jeg også ha' en kopi af dine opskrifter :)
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. januar 2005 - 23:23 #2
Der er kun et par få opskrifter lige nu. Men Der skulle jo gerne komme nogen ind. Er lige kommet hjem fra ferie og først været inden på min mail nu. derfor jeg først skriver nu. Mail er kim@varmeskud.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
20. januar 2005 - 16:04 #3
da jeg ikke har modtaget noget respons ville jeg lukke igen