Avatar billede eastdk Novice
05. januar 2005 - 23:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konvertere wdb filer

Hej.
Kan man konvertere en wdb fil så man kan bruge den i Access ? Jeg mener det kan gøres ved at gemme filen som et andet format fra Works - men, jeg har ikke adgang til Works. Filen er lavet i Works 6.0
Avatar billede terry Ekspert
06. januar 2005 - 19:47 #1
Avatar billede eastdk Novice
06. januar 2005 - 21:01 #2
Som jeg skriver har jeg ikke mulighed for at gemme i andet format end det den nu ligger i - nemlig wdb. Jeg har IKKE adgang til Works.
Avatar billede kjulius Novice
07. januar 2005 - 00:53 #3
Jeg ved ikke om det virker, da jeg HELLER ikke har adgang til Works. Men prøv da at downloade trial-versionen af produktet på siden her:

http://www.rl-software.com/index.php?/converter/wks-wdb-to-excel-converter.htm

Firmaet hævder, at man kan importere filer fra .wdb - og når du først har det overført til Excel burde det være en smal sag at importere det til Access.

Bemærk dog følgende disclaimer: (The trial version replaces and adds some text in every converted file, but is not limited in any other way)
Avatar billede eastdk Novice
07. januar 2005 - 17:28 #4
Jeg har kikket lidt på det konverteringsprogram men det lyder umiddelbart lidt for farligt når den går ind og ændrer noget tekst.
Jeg har opgivet mit forehavande. Jeg syntes det er HELT fantastisk at det kan være så kompliseret når man tager i betragtning at både Works og Access er kendte MS programmer. Ja ja, men tak for interessen.