Avatar billede zenne Novice
04. januar 2005 - 11:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af digital kamera

Hey så skal jeg ha lidt hjælp igen :)
Denne gang er der et budget på MAX 2000 kr, og skulle gerne have et digital kamera, med 4-5 megapixel, 3x optisk zoom og så et nice design. Har kigget lidt på edbpriser.dk, så jeg ved det er muligt, men tænkte i måske kunne guide mig lidt til hvad det er bedst.

På forhånd TAK :)
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
04. januar 2005 - 11:42 #1
Nicon Coolpix 4100/4200 kan være et godt valg. Fylder ikke meget, men tager meget gode billeder. En lidt større model er Cannon PowerShot A85.

Jeg ville nok selv valgt Nicon Coolpix.
Avatar billede zenne Novice
04. januar 2005 - 11:51 #2
Det syntes jeg måske designet falder lidt fra..
Sony Cyber-shot DSC-P93, har kigget lidt på denne model. Hvordan er den? :)
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. januar 2005 - 16:08 #3
Her er der et super camera jeg fik anbefaldet. Efter at havde modtaget det kan jeg kun sige at det er et rigtig godt et. Kig helt nede på dette link. Der er der direkte link til selve cameraét

http://www.eksperten.dk/spm/563878
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. januar 2005 - 16:09 #4
Skulle være et svar
Avatar billede zenne Novice
14. januar 2005 - 00:47 #5
Kiggede paa det, men nu blev det altsaa til et Sony istedet...Tak tho
Avatar billede varmeskud Praktikant
14. januar 2005 - 16:42 #6
tak for point