Avatar billede stroyer Nybegynder
02. januar 2005 - 10:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hyperlinks/ knap aktiverings problemer efter inst af SP2

Hej,
Jeg har fået et problem med visse sider som jeg med xp pro+sp1 ikke havde problemer med at aktivere og se førhen, men har fået efter at jeg har installeret sp2. Har deaktiveret alt omkring pop up blokering, men det hjælper intet. Er der nogen der har en ide om hvad det skyldes og hvor man evt skal ind og justere i xp ?

Hilsen Leif
Avatar billede enriko Nybegynder
02. januar 2005 - 18:05 #1
hmm det kan være på grund af din internet exploerers nogle filr er blevet beskadiget. skete det lige efter sp 2 installitonen ?
Avatar billede stroyer Nybegynder
02. januar 2005 - 19:13 #2
Det er sket efter en ren installation af xp pro med en integreret sp2 på cd'en, og nej internet explores filer er i orden. ???
Avatar billede enriko Nybegynder
02. januar 2005 - 19:15 #3
hmm jeg forstår det ikke helt.. hvad er det noget du ikke kan aktiverer er det bare nogle sider du har blokeret er det dem du vil se
Avatar billede stroyer Nybegynder
02. januar 2005 - 19:27 #4
Der er intet der er blokeret fra min side, det er kun enkelte sider jeg går ind på hvor man normalt kan se en tekst i de rammer eller link der er på en side og trykke på dem, men nu er der kun det lille kryds oppe i venstre hjørne i rammen ingen tekst og den kan ikke aktiveres.
Avatar billede enriko Nybegynder
02. januar 2005 - 19:28 #5
hmm lyder underligt
Avatar billede stroyer Nybegynder
04. januar 2005 - 06:25 #6
Har selv løst problemet, installerede Java fra Sun.
Avatar billede stroyer Nybegynder
04. januar 2005 - 06:28 #7
Har selv løst problemet, installerede Java fra Sun.