Avatar billede theriz Nybegynder
02. januar 2005 - 00:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grafikkort til imac

Hejsa. Har arvet en imac G3 powerpc750 (350 mHz) og har opgraderet den til mac os X og sat 380 mb ram i. Den kører forbløffende godt til ganske alm. office-brug og internet, men jeg har dog fornemmelsen af at grafikkortet, som er et ATY Rage 128VR med 8 mb, gør den lidt langsom på grafiksiden. Tænkt mig at opgradere med et grafikkort evt. via dba, men hvilke kan jeg bruge. Den har vist nok agp slot men er usikker på om den har pci.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
02. januar 2005 - 00:51 #1
den har kun PCI

Køb hellere dit nye grafikkort her:
http://www.mediamac.dk
-under MARKED
Avatar billede aeblenet Nybegynder
02. januar 2005 - 00:56 #2
hov
ser først nu at det er iMac.

Den kan ikke opgraderes, medmindre der er kommet en større end 8MB-klods til grafikslottet.
Avatar billede theriz Nybegynder
12. august 2006 - 12:55 #3
luk