Avatar billede prikmus Nybegynder
27. december 2004 - 00:32 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Stjålet MSN community

Hejsa med jer...

Nu skal i høre, jeg er meget ked at det, jeg har lige mistet vores MSN community ;'(

Jeg prøver og forklare det..

Vi var flere der var bestyrer og ass. bestyrer i et msn community. Nu er der en der har hacket/cracket/tyvstjålet vores kode til den ene af bestyrene. Nu er vi alle gjort til alm. Medlemmer og han der har gjort det hedder santa_claus@yeayea.com og er gjort til bestyr, så ingen af os kan nu mere tilføje billeder og andet..

Det er faktisk det halve af min hobby, og vil så gerne have den tilbage.. Jeg har snakket med gutten på messenger, jeg gik selvfølgelig ind og tilføjede ham, men da han fandt ud af hvor jeg kom fra, blev jeg selvfølgelig blokeret..

Men jeg tænker, hvordan vil jeg kunne få det tilbage og kan jeg, idet jeg har snakket med gutten på min messenger, finde hans IP et eller andet sted på min computer??

HJÆLP jeg er så træt af det..

Knus Prikmus
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 01:14 #1
hvor er det MSN community? sorry kender ikke så meget til det... man kan jo kontakte dem som hoster jeres community så kan de rette op på skaderene.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. december 2004 - 01:17 #2
Prøv at smut herind:
http://dk.support.msn.com/contactus_emailsupport.aspx?productkey=spacesabuse&ct=eformfree

og beskriv så udførligt du kan, så skal de nok hjælpe dig med at få rettet op på skaden.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. december 2004 - 01:18 #3
Avatar billede prikmus Nybegynder
27. december 2004 - 08:07 #4
http://groups.msn.com/CafekingoDingo-dk Det er adr. på vores community.. som vi jo så ikke har mere vi har flyttet det hele over i et nyt, men dog ikke alle vittighederne og alle de andre indslag som er hyggelige for nogen og kigge på.. Den nye adr er http://groups.msn.com/Cafe-Kingo-Dingo-dk

Men det er utroligt trist da der sidder rigtig mange der ikke opdager at rummet er taget.
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 18:41 #5
prikmus send en mail til msn supports side og forklar dem problemet.. de er de  eneste som rigtigt kan gøre godt på skaderne!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. december 2004 - 23:26 #6
prikmus. Gør som jeg anbefalede, så skal de nok tage sig af sagen. men godt at du har flyttet alt indholdet, inden det måske kunne blive slettet af idioten.
Avatar billede prikmus Nybegynder
28. december 2004 - 09:19 #7
Vi har sendt en mail det var det første vi gjorde ;'( Vi har også flyttet alt vores indhold over i en anden community.. Men jeg kan bare ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre..
Og der er en mere der har fået hans community stjålet, det er længe siden, han skrev til msn, og fik aldrig sit forum igen :'(
Avatar billede kalp Novice
28. december 2004 - 09:39 #8
da du snakkede med santa_claus@yeayea.com over msn var personen dansk eller engelsk?
Avatar billede prikmus Nybegynder
07. januar 2005 - 11:04 #9
Han snakkede Engelsk, han var sød nok til at starte med, men da jeg sagde til ham om han ville være sød og give os den tilbage, da der er mange der bruger meget af deres tid der, blokeret han mig... I må gerne lægge svar alle dem der har deltaget, så lukker jeg.. MSN har givet os den tilbage og han er blevet smidt ud
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 11:48 #10
hehe godt at høre og de BURDE også gøre sådan noget når man forklare dem situationen.
Avatar billede prikmus Nybegynder
07. januar 2005 - 21:35 #11
Jeg har prøvet før og være i en knibe hvor jeg ikke synes om den hjælp jeg fik, så det kom helt bag på mig at vi fik hjælp ;) men tak alle sammen