Avatar billede casualty Nybegynder
25. december 2004 - 13:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Artikel eller spørgsmål

Ved ikke om det har været taget op før. I så fald, ignorér dette forslag...

Kunne det ikke være en ide at gøre det mere klart for nye brugere, hvad forskellen på et spørgsmål og en artikel er?

Jeg synes at erfare at der i øjeblikket bliver oprettet mange spørgsmål som artikler. Reaktionen fra brugerne herinde er naturligvis, som regel negativ, da det, for os der bruger eksperten regelmæssigt, ikke er til at forstå hvordan man kan tage fejl... Men da der ikke er tale om et enkeltstående tilfælde, kunne det jo tyde på, at det skal tydeliggøres, at en artikel ikke er et spørgsmål...

God bagjul - Mvh Casualty
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
25. december 2004 - 14:28 #1
jeg kan i realiteten godt forstå hvordan man kan komme til at oprette en artiklen i stedet for et spørgsmål!

lige når man går ind på sitet, er der de 5 nyeste artikler næsten øverst i menuen, hvis man trykker på en af dem bliver top menuen ændret så opret spørgsmål forsvinder, og kategorioversigten ikke indeholder spørgsmål...

men vil give dig ret, et eller andet burde der gøres :)
Avatar billede casualty Nybegynder
20. januar 2005 - 12:49 #2
.