Avatar billede venom86 Nybegynder
20. december 2004 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

smileys Alternativ?

Er det et sikkert og pålidligt program eller ligende som er noget hend af messenger plus bare uden snavs hvor du kan påføre lidt flere smileys end de selvanelige 10 ekstra som kan ligge normalt?
Avatar billede viciodk Praktikant
20. december 2004 - 21:24 #1
Du kan jo prøve MSN 7 Beta.
http://messenger.msn.com/Beta/Default.aspx

Der er der muligheder for alle mulige mystiske smileys og du kan også lave dine egne hvis det skulle have interesse. Der er også mulighed for at lave tegninger med musen i MSN-vinduet og så sende tegningen som en besked. Osv osv. Der er en pæn bunke nyheder i det fra program.
Avatar billede arlet Juniormester
20. december 2004 - 21:24 #2
Avatar billede venom86 Nybegynder
20. december 2004 - 21:32 #3
tror i misforstår. kender godt til at det der.. det jeg leder efter er et alternativ for den del af messenger plus for man kan tilføje alle de smileys man vil i stedet for de 10 ekstra normalt.
Avatar billede viciodk Praktikant
21. december 2004 - 17:49 #4
Du kan bare installere Messenger Plus og sige nej til at installere den medfølgende spyware.
http://www.grineflip.dk/download/msn-plus/msn-plus.htm
Avatar billede venom86 Nybegynder
21. december 2004 - 21:37 #5
lyder meget fornuftigt