Avatar billede fredie89 Nybegynder
13. december 2004 - 16:45 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Navne på MSN

Hej jeg har chattet med en person som kunne efter ligne min tekst, navn og det hele uden selv at skifte navn. Personen sagde selv at det ikke var plugin men koder til MSN? Hvordan kan man gøre det? 200 points til den der svare!!! SKYND JER!
Avatar billede philip1804 Nybegynder
13. december 2004 - 16:48 #1
Han skifter bare selv navn - og så skifter han tilbage igen!

/PBT
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
13. december 2004 - 16:48 #2
Hvis det er det navn du vil ha andre ser, er det bare her:

Funktioner -> Indstillinger -> Personlig
Avatar billede m-smith Nybegynder
13. december 2004 - 16:49 #3
messenger discovery?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. december 2004 - 16:49 #4
koden hedder !imitate og din ven bruger www.messengerdiscovery.com til at snyde dig

Det har været oppe så mange gange på det sidste at jeg synes det vil være synd at tage pointz for det (bare kik i msn kategorien)
Avatar billede -kick- Nybegynder
13. december 2004 - 16:49 #5
Det et program som kan hentes her:
http://www.messengerdiscovery.com/?p=download&PHPSESSID=9f2dd35b1dc2d429c89d3d4f874cd36a

Når du har installert det, går du ind i samtalen hvor du skriver med en, også skriver du:

!imitate også din tekst her.

Så har du skrevet fra en andens navn af :]
Avatar billede philip1804 Nybegynder
13. december 2004 - 16:50 #6
I toppen af samtale vinduet - kan du se hvem du skriver til plus hvilken email -> der er jeg helt sikker på at der står dit navn og hans email!

/PBT
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
13. december 2004 - 16:52 #7
Sorry - Jeg troede Microsoft havde lukket for det.....
Avatar billede philip1804 Nybegynder
13. december 2004 - 16:53 #8
Det program skal du ikke installere, det er fyldt med toolbars, og andet snavs!

/PBT
Avatar billede -kick- Nybegynder
13. december 2004 - 16:55 #9
Gu det ej philip.
Har det selv, der er ingen toolbars osv, med i.

Så ikke sig noget du ikke ved.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
13. december 2004 - 17:28 #10
Helt enig med Kick.. Du skal bare sige nej til at få installere toolbars.. Ellers er man ikke helt klog... :o)
Avatar billede philip1804 Nybegynder
13. december 2004 - 17:30 #11
bondevil - jo tak :)
Det ved jeg så nu :P

/PBT
Avatar billede bonedevil Nybegynder
13. december 2004 - 17:34 #12
hehe Men lærer noget hverdag... :o)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 17:37 #13
bonedevil og -kick- -> Så syntes jeg at i skulle tage et check med diverse anti-spyware programmer og sende en HiJackThis log herind. Så kan vi få bekræftet at der ikke er spyware i Messenger Plus! ;o) (Jeg bugger mig dybt i støvet og siger undskyld, hvis loggen viser sig at være ren ;o) )
Avatar billede bonedevil Nybegynder
13. december 2004 - 17:45 #14
Det kan jeg da godt... Men jeg har ikke Messenger Plus på min MSN... For jeg har det fint med den normal vision.. Men jeg ved godt der ligger noget som kan gøre din computer underlig.. Men det gør der i mange af de små¨programer du henter idag..
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 19:38 #15
bonedevil -> Yep, og derfor syntes jeg da ikke at du skal sige det modsatte :-)
Avatar billede philip1804 Nybegynder
13. december 2004 - 20:55 #16
Aldrig har jeg haft så meget spy-sjov på min computer - jeg sidder og græder!

/PBT