Avatar billede mammen Nybegynder
12. december 2004 - 19:18 Der er 12 kommentarer

grviewex.exe - har jeg virus?

Hej.
Hver eneste gang jeg starter min PC op kommer der en boks op med information om at den ikke kan finde filen grviewex.exe. Læste mig frem til at dette kunne hænge sammen med filen hotbar, som jeg derfor har slettet. Men ovenstående boks kommer stadig frem når jeg tænder PC´en.
Er der nogen der har nogle idéer til hvordan jeg kommer videre??
Mammen
Avatar billede Jman Praktikant
12. december 2004 - 19:29 #1
Avatar billede hcma Novice
12. december 2004 - 19:30 #2
prøv at lægge spørgsmålet over i virus-kategorien, da de er meget bedre til at hjælpe dig.
Denne kategori er forbeholdt  forslag til at gøre Eksperten.dk bedre  :o)
Avatar billede hcma Novice
12. december 2004 - 19:31 #3
nå jeg kom for sent O:)
Avatar billede Jman Praktikant
12. december 2004 - 19:32 #4
Og denne tråd: http://www.pcbanter.net/archive/index.php/t-578442.html siger

Go to start--run--regedit
Edit--find--grviewex.exe click on find
and delete the registry entry
keep on clicking find next after first find until it gives finish searching registry.
Avatar billede Jman Praktikant
12. december 2004 - 19:39 #7
hopper af...så lægger lige et svar, hvis du kunne bruge det  c",)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. december 2004 - 19:40 #8
kan vi lige få en vejl. på hvordan du finbder den i regedit.. super..
Avatar billede mammen Nybegynder
12. december 2004 - 19:42 #9
Har fundet den i regedit, og har slettet den der hedder grviewex.exe. Men der er fremkommer flere andre filer ved søgningen. Bl.a. noget med Worms og Virus. Ved du om alt skal slettes?
Avatar billede arlet Juniormester
12. december 2004 - 19:44 #10
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm

så skal jeg finde den henvisning for dig
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. december 2004 - 19:45 #11
Avatar billede Jman Praktikant
10. januar 2005 - 19:38 #12
Måske det er lukketid for dette spørgsmål ?!